D Dala65 #1 Medlem · 1 inlägg 11 okt 2020 23:25 Dala65 Medlem 1 inlägg 11 okt 2020 23:25 #1 Jag har nyligen köpt en byggsåg; Luna perfect 803. Några delar saknas(fästet till högra rullbanan) och därför är jag på jakt efter reservdelar och/eller en manual till ovan nämnda såg. Någon som kan hjälpa mig med detta? //Janne Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #luna #manual #reservdelar
Jag har nyligen köpt en byggsåg; Luna perfect 803. Några delar saknas(fästet till högra rullbanan) och därför är jag på jakt efter reservdelar och/eller en manual till ovan nämnda såg. Någon som kan hjälpa mig med detta? //Janne Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder