P
Köpte 16 lådor vitt fasat 7,5x15 cm kakel på Bauhaus igår och skulle börja sätta upp det idag. Som tur var började jag dela några plattor innan jag blandade till fixet. Såg ganska snabbt att en del plattor var repiga och hade märken. Öppnade 3 kartonger och ca 2/3 hade märken som inte gick att få bort så jag körde tillbaka allt. Någon annan som varit med om så mycket dåliga plattor i en leverans? Känns ju inte som man vill köpa fler därifrån. Synd då det var bra pris.
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
M
Peter_K skrev:
Synd då det var bra pris.
Det var väl kanske därför det var bra pris...
 
P
Kan så vara men det stod 1a sortering så då borde det vara felfria plattor.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.