P
Peter_K
Medlem
· Stuvsta, Huddinge
· 2 911 inlägg
Peter_K
Medlem
- Stuvsta, Huddinge
- 2 911 inlägg
Köpte 16 lådor vitt fasat 7,5x15 cm kakel på Bauhaus igår och skulle börja sätta upp det idag. Som tur var började jag dela några plattor innan jag blandade till fixet. Såg ganska snabbt att en del plattor var repiga och hade märken. Öppnade 3 kartonger och ca 2/3 hade märken som inte gick att få bort så jag körde tillbaka allt. Någon annan som varit med om så mycket dåliga plattor i en leverans? Känns ju inte som man vill köpa fler därifrån. Synd då det var bra pris.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara