762 läst ·
2 svar
762 läst
2 svar
Reparation utav vägg bakom diskho
Hej,
Vet det finns ett antal liknande trådar fast finner inget som motsvarar mitt problem.
Ska riva ut mitt gamla kök och sen in med ett nytt. Rev idag diskhon och fick med mig halva väggen kändes de som. Vattenledningarna går i ytrymmet bakom(se andra bild) Har ni några tips hur jag reparerar detta? Dom nya bänkarna kommer sluta ungefär där murblocket slutar.
Såhär såg de ut efter att jag rivit bort diskhon. Ett lössittande murblock

Här nedan är själva ytrymmet innanför med vattenrör osv.

Vet det finns ett antal liknande trådar fast finner inget som motsvarar mitt problem.
Ska riva ut mitt gamla kök och sen in med ett nytt. Rev idag diskhon och fick med mig halva väggen kändes de som. Vattenledningarna går i ytrymmet bakom(se andra bild) Har ni några tips hur jag reparerar detta? Dom nya bänkarna kommer sluta ungefär där murblocket slutar.
Såhär såg de ut efter att jag rivit bort diskhon. Ett lössittande murblock

Här nedan är själva ytrymmet innanför med vattenrör osv.

Verkar vara en lägenhet , rören i väggen är nog avloppsrören ( stammarna ) och vatten , uppåt i huset ,grannen har nog sitt kök väggivägg med dig , så mura i lite bitar så blir det bra , ( det ska vara hål innanför där ) och lite puts att jämna till med
Går bra med vanligt kalkbruk
Går bra med vanligt kalkbruk
Stämmer. Grannen har kök vägg i vägg. Får testa o se helt enkeltR rävlyan skrev:
Redigerat:
Klicka här för att svara