1 607 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Reparation av Dewalt
Medlem
· västragötaland
· 3 inlägg
Hade tänkt att lämna in min Dewalt egentligen. Det är en sladdlös 28V
Problemet med den är dels att växlarna hoppar ur från och till, inget som jag har så ont av, händer inte så ofta men kanske går lätt att fixa?
Men det stora problemet är att den automatiska bromsen har slutat att fungera. Alltså när jag ex skruvar i en trallskruv och släpper knappen så stannar inte maskinen utan fortsätter skruva och varvtalet minskar undan för undan. Mkt irriterande.
Någon som haft liknande problem. Går det att fixa själv eller måste den lämnas in?
Tacksam för svar...
Problemet med den är dels att växlarna hoppar ur från och till, inget som jag har så ont av, händer inte så ofta men kanske går lätt att fixa?
Men det stora problemet är att den automatiska bromsen har slutat att fungera. Alltså när jag ex skruvar i en trallskruv och släpper knappen så stannar inte maskinen utan fortsätter skruva och varvtalet minskar undan för undan. Mkt irriterande.
Någon som haft liknande problem. Går det att fixa själv eller måste den lämnas in?
Tacksam för svar...
Produkter som diskuteras: "trallskruv"
Trallskruv
Trallskruvar är en typ av träskruvar som är utformade för att tåla tuffa väderförhållanden och ofta tillverkas av rostfritt stål eller annat väderbeständigt material. Dessa skruvar är särskilt lämpliga för utomhusbruk, till exempel
Läs mer
Medlem
· västragötaland
· 3 inlägg
Tackar!! Blir dock inte så mkt klokare då jag inte vet vilken del jag ska ha.. Får nog ta och besöka sällfors. Såg att dom har reparation också..
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden