Hade tänkt att lämna in min Dewalt egentligen. Det är en sladdlös 28V
Problemet med den är dels att växlarna hoppar ur från och till, inget som jag har så ont av, händer inte så ofta men kanske går lätt att fixa?
Men det stora problemet är att den automatiska bromsen har slutat att fungera. Alltså när jag ex skruvar i en trallskruv och släpper knappen så stannar inte maskinen utan fortsätter skruva och varvtalet minskar undan för undan. Mkt irriterande.
Någon som haft liknande problem. Går det att fixa själv eller måste den lämnas in?
Tacksam för svar...
 
Tackar!! Blir dock inte så mkt klokare då jag inte vet vilken del jag ska ha.. Får nog ta och besöka sällfors. Såg att dom har reparation också..
 
Det låter som att kolborstarna är slut. Har du kollat kolen? Det brukar vara samma "symptom" som du beskrivit.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.