En sak vet jag. Låt INGEN annan än du laga mat på sin häll... ::)

Hade en fest där en erbjöd sig hjälpa med maten och visst var det ok. Hon har såna plattor hemma och trodde man kunde göra likadant med min häll. 2 små breda repor blev resultatet... 3 mån gammal häll...

Så till fråga, Kan man köpa ny "skiva" på hällen av Electrolux och byta ut?

Drulleförsäkring?

Usch usch usch säger jag fortfarande trots 40h har gått.....
 
Ursäkta en dum och okunnig fråga :-[, är det en sån där modern induktionshäll? och påverkar isf. reporna hällens funktion eller är det enbart en estetisk fråga??
Kan vara bra att veta inför nyinköp till hushåll med småbarn ;)

//Christina.
 
Hur det än må vara med drulleförsäkring etc (som jag inte tror existerar då sunt förnuft finns hos många vänner ;D) så håller jag med om att det är nog bäst att sköta hällen själv. Jisses så rädd jag är om min!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.