Hej!
Jag är helt novis när det kommer till sådant här vill jag börja med att säga, så hoppas på en enkel lösning som jag inte förstått bara. I min gamla lägenhet hade jag ett litet handtag till vattenlåset i golvbrunnen, som man bara kunna lyfta av och enkelt rensa. I nya lägenheten ser den ut enligt bild. Hur är tanken att jag ska göra? Går den att ta bort? Någon som känner igen denna typen? Var lite svårt med bilden då den sitter under ett badkar.
Jag är helt novis när det kommer till sådant här vill jag börja med att säga, så hoppas på en enkel lösning som jag inte förstått bara. I min gamla lägenhet hade jag ett litet handtag till vattenlåset i golvbrunnen, som man bara kunna lyfta av och enkelt rensa. I nya lägenheten ser den ut enligt bild. Hur är tanken att jag ska göra? Går den att ta bort? Någon som känner igen denna typen? Var lite svårt med bilden då den sitter under ett badkar.
Klicka här för att svara

