Alltså jag
, alltså alla rören under ramlade ner, och det rann, och jag gjorde rent, först i tvättstället, och det tjorvade igen, så då lyfte jag på proppen och rensade det också
, det var inte så svårt som jag trodde, och sen, hällde jag ut allt skräp i toan istället för det har jag lärt mig nu
och sen, höll jag på att dö för det var så tungt i köket att hålla i under och skruva över, och nu
ska jag bara hålla koll så det inte läcker i köket för lyckades jag verkligen få det tätt bara så där
Varmt Tack Alla Duktiga Snälla

Varmt Tack Alla Duktiga Snälla
Så du lyckades få bort stoppet till slut? Bra jobbat!F Funkisfia skrev:Alltså jag, alltså alla rören under ramlade ner, och det rann, och jag gjorde rent, först i tvättstället, och det tjorvade igen, så då lyfte jag på proppen och rensade det också
, det var inte så svårt som jag trodde, och sen, hällde jag ut allt skräp i toan istället för det har jag lärt mig nu
och sen, höll jag på att dö för det var så tungt i köket att hålla i under och skruva över, och nu
ska jag bara hålla koll så det inte läcker i köket för lyckades jag verkligen få det tätt bara så där
Varmt Tack Alla Duktiga Snälla![]()
Bra jobbat Fia !F Funkisfia skrev:Alltså jag, alltså alla rören under ramlade ner, och det rann, och jag gjorde rent, först i tvättstället, och det tjorvade igen, så då lyfte jag på proppen och rensade det också
Varmt Tack Alla Duktiga Snälla![]()
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden