Hej!
Mitt hus är krypgrund och jag har braskamin i v.dagsrum, jag ska riva braskaminen och montera en ny och samtidigt jag ska sätta natur stenar på vägen bakom braskaminen va tror du om det är okej eller? Tack på förhand
Mvh
Shakir
 
L
Hej Shakir - vad för slags natursten? Alltså tunna plattor gissar jag? Det låter ju utmärkt.
 
L
Se bara till att det finns bärning under golvet , med sten blir det tungt , stor skillnad på braskamin och en med stenplattor i vikt
 
L
L Liteavvarje skrev:
Se bara till att det finns bärning under golvet , med sten blir det tungt , stor skillnad på braskamin och en med stenplattor i vikt
Om det är en gammal murstock bör det inte vara några större problem tänker jag förutsatt att plattorna är tunna - eller är det ett fristående skorstensrör?
 
  • Gilla
Liteavvarje
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.