4 748 läst ·
21 svar
5k läst
21 svar
Renovering lägenhet från -88
och lite till....
.... snart färdigt
Tack 
Har varit slitigt men roligt.
Målet är hela tiden slutresultatet och man längtar till att det ska bli färdigt och fint. Men man får inte glömma att pausa och unna sig.
Kan tillägga att jag har fått mycket hjälp och har inte gjort allt detta själv på 3 veckor :x
Du kan se i början av inlägget (där jag länkat till en annan av min tråd) hur planlösningen såg ut innan och efter. På ritningen ser det inte mycket ut när man river lite vägg mellan kök och vardagsrum. Men IRL blir det stor skillnad. 90 kvm känns plötsligt mycket större.
Fortfarande inte helt färdig (det blir man väl aldrig). lite småpill med att byta uttag/strömbrytare.
Fråga på om du undrar. Kan fixa fram fler bilder om så behövs.
Har varit slitigt men roligt.
Målet är hela tiden slutresultatet och man längtar till att det ska bli färdigt och fint. Men man får inte glömma att pausa och unna sig.
Kan tillägga att jag har fått mycket hjälp och har inte gjort allt detta själv på 3 veckor :x
Du kan se i början av inlägget (där jag länkat till en annan av min tråd) hur planlösningen såg ut innan och efter. På ritningen ser det inte mycket ut när man river lite vägg mellan kök och vardagsrum. Men IRL blir det stor skillnad. 90 kvm känns plötsligt mycket större.
Fortfarande inte helt färdig (det blir man väl aldrig). lite småpill med att byta uttag/strömbrytare.
Fråga på om du undrar. Kan fixa fram fler bilder om så behövs.
Varför gör alla svenskar alltid allting vitt, vitt och vitt? Våga lite
Annars bra jobbat
Annars bra jobbat
Husägare
· Västerviks kommun
· 466 inlägg
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden














