Nyss köpt ett hus med en vattenskada, håller på att återställa det nu.
har kopplat bort alla uttag och tejpat, nu till min fråga ska få dit en elektriker snart som fixar så det följer dagens standard. Kommer man få skit för att man har kopplat bort all själv?
Fanns inga eldoser där uttagen och lamparmaturerna satt.