Hej.
Håller på o renoverar Hallen i min bostadsrätt.
hade jag vetat lite mer hade jag aldrig rört innertaket vilket visade sig vara Kalkputsat.
har skrapat ner allt som sitter ytligt o slipat en del men allt är inte nere.
Hur är det med Gipsputs kan man applicera detta rätt på o till saken hör att jag slipat så småfläckar här o där är ren betong. sen har jag provat o spacklat med finspackel med.
Det spelar ingen roll om ytan blir slät eller rugglig som den var från början.
Vore tacksam för råd.
har funderat på o sätta upp ett nytt innertak men då sitter proppskåpet dumt till så hur jag än gör så ska det krångla.
MVH: Putte