Lockhart #16 Medlem · västernorrland · 15 inlägg 5 mar 2009 19:56 Lockhart Medlem västernorrland 15 inlägg 5 mar 2009 19:56 #16 lite mer på trappen här synns fräsningen för späjlorna "knoppen" i projektstadie
G gacki #17 Medlem · 104 inlägg 5 mar 2009 22:40 gacki Medlem 104 inlägg 5 mar 2009 22:40 #17 Grymt snyggt! Vilken härlig karaktär huset har!