Lampor i zon1 är nog inte att rekommendera.

Sitter golvbrunnen på rätt höjd? Blir det spårade skivor + flytspackel? Jag tror det följer med en distansring till brunnen, sitter den där? Om den sitter där är det korrekt.

//Johan
 
johel572 skrev:
Lampor i zon1 är nog inte att rekommendera.

Sitter golvbrunnen på rätt höjd? Blir det spårade skivor + flytspackel? Jag tror det följer med en distansring till brunnen, sitter den där? Om den sitter där är det korrekt.

//Johan
Nej, kanske får släppa tanken med lampor i nischen. Men det skulle varit snyggt. :D

Japp, en blå distansring.

Tänkte inte på att mäta avloppsröret mot väggen, den enda hantverkaren vi har betalat är rörmockaren och då tycker man att det ska bli rätt. Avstånd just nu är 7 cm och det funkar ju inte...:mad: Första hantverkaren någonsin som vi har betalat för. :thumbdown: Han va dock väldigt trevlig så det kanske bara slog slint denna gången. :)
 
Det finns ju lampor under vattnet i pooler, så helt omöjligt med en lampa i nischen kan det ju inte vara...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.