6 213 läst ·
17 svar
6k läst
17 svar
Renovering av badrum. Hjälp sökes!
Lampor i zon1 är nog inte att rekommendera.
Sitter golvbrunnen på rätt höjd? Blir det spårade skivor + flytspackel? Jag tror det följer med en distansring till brunnen, sitter den där? Om den sitter där är det korrekt.
//Johan
Sitter golvbrunnen på rätt höjd? Blir det spårade skivor + flytspackel? Jag tror det följer med en distansring till brunnen, sitter den där? Om den sitter där är det korrekt.
//Johan
Nej, kanske får släppa tanken med lampor i nischen. Men det skulle varit snyggt.johel572 skrev:
Japp, en blå distansring.
Tänkte inte på att mäta avloppsröret mot väggen, den enda hantverkaren vi har betalat är rörmockaren och då tycker man att det ska bli rätt. Avstånd just nu är 7 cm och det funkar ju inte...
Klicka här för att svara