M Malacara #1 Medlem · 3 inlägg 1 jul 2021 22:28 Malacara Medlem 3 inlägg 1 jul 2021 22:28 #1 Jag snickrade en grind 2006 med impregnerat virke. Nu börjar den ruttna på många ställen. Kan man klippa och klistra?
Jag snickrade en grind 2006 med impregnerat virke. Nu börjar den ruttna på många ställen. Kan man klippa och klistra?
F fribygg #2 Medlem · Östergötland · 23 284 inlägg 1 jul 2021 22:31 fribygg Medlem Östergötland 23 284 inlägg 1 jul 2021 22:31 #2 M Malacara skrev: Jag snickrade en grind 2006 med impregnerat virke. Nu börjar den ruttna på många ställen. Kan man klippa och klistra? Gör en ny i tätvuxen kärnfura, impregnera med tjära eller roslagsmahogny.
M Malacara skrev: Jag snickrade en grind 2006 med impregnerat virke. Nu börjar den ruttna på många ställen. Kan man klippa och klistra? Gör en ny i tätvuxen kärnfura, impregnera med tjära eller roslagsmahogny.