Demmpa Demmpa skrev:
Nyp/greppa "krysset" med tex näbbtång å dra.
Ett tipps i tråden var att släppa på vattnet så att "innanmätet" åker ut.
Jag har använt näbbtång å dragit. Det gick lite grann sen fastna någonting kan inte fortsätta
 
I värsta fall så får du skruva isär utkastaren.
 
P Phuong Ngo skrev:
Hur kan du dra bort den långa delen. Jag har försökt med tång men gick inte
Du måste skruva av själva tappkranen. Den borde sitta gängad i den del som sitter i väggen. Ända skönt att få på lite gängtape på den som den inte läcker när du har tryck på :)
 
Semiproffset Semiproffset skrev:
Du måste skruva av själva tappkranen. Den borde sitta gängad i den del som sitter i väggen. Ända skönt att få på lite gängtape på den som den inte läcker när du har tryck på :)
@Phuong Ngo har redan skruvat bort ventilöverstycket,
Rostig ventilkägla med avlägsnad ventilöverstycke på beige bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Det finns inget mer som Phuong Ngo måste ta bort för att kunna få ut manöverstången/"krysset" & ventilkäglan.


Troligen är det gummipackningen/ventilkäglan som sitter fast.
 
  • Gilla
Semiproffset
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.