Vi renoverade kök själva. Tog 8 veckor inklusive nytt klinkergolv.
Kylen hamnade i hallen. Frysen i källaren.
Diskade i tvättstugan.
Lagade mat på liten ugn med 2 plattor på (haft i förtältet till husvagnen) som vi placerade på en bänk i tvättstugan.
En del hämtmat och kalla rätter, typ sallad mm.
Vi har ett matsalsbord i vardagsrummet så där blev allt ätande.
Funkar och man blir jäkligt glad den dagen man har köket på plats med spishäll och diskmaskin.