optimum
Vi renoverade kök själva. Tog 8 veckor inklusive nytt klinkergolv.
Kylen hamnade i hallen. Frysen i källaren.
Diskade i tvättstugan.
Lagade mat på liten ugn med 2 plattor på (haft i förtältet till husvagnen) som vi placerade på en bänk i tvättstugan.
En del hämtmat och kalla rätter, typ sallad mm.
Vi har ett matsalsbord i vardagsrummet så där blev allt ätande.
Funkar och man blir jäkligt glad den dagen man har köket på plats med spishäll och diskmaskin.
 
optimum
En bild på då jag flytspacklade golvet till köket. Där ser man kylen i hallen

 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.