Hej
Denna tråd finns det säkert 100 tidigare av men hittade inen 6 sidor bakåt så jag frågar igen. Tänkte renovera och behålla de befintliga innerdörrarna, bara lägga på dörrspeglar på mina gamla innerdörrar från -64 och måla. Nu till frågorna
Bra leverantörer av laminat dörrspeglar (de är släta nu) ?
Ska man måla själv eller lämna in (har hört att sprutmålat håller längre) ?
tack på förhand
zolo