Hej

Denna tråd finns det säkert 100 tidigare av men hittade inen 6 sidor bakåt så jag frågar igen. Tänkte renovera och behålla de befintliga innerdörrarna, bara lägga på dörrspeglar på mina gamla innerdörrar från -64 och måla. Nu till frågorna

Bra leverantörer av laminat dörrspeglar (de är släta nu) ?

Ska man måla själv eller lämna in (har hört att sprutmålat håller längre) ?

tack på förhand

zolo
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.