5 373 läst ·
5 svar
5k läst
5 svar
Renovera fönster
Ja,det blir då två fönsterramar att öppna . Jag tror det blir den bästa lösningen för det ser ut som ett englasfönster du har. Det skappar ju enorm kallras när det är kallt ute... brrrrrrr!
Prata helst med glassproffs - dom har nog många olika förslag som du kan välja emellan
gaia
Prata helst med glassproffs - dom har nog många olika förslag som du kan välja emellan
gaia
Klicka här för att svara
