Hej allihop
Det var längesedan sist och jag vet inte ens om mina inlägg då syns nu när jag loggar in med FB. Hur som har jag i många år funderat på att byta fönster, men det är alltid något som inte funkar, profilerna, priset, att nya fönster inte passar till fönsterbrädor mm. Så nu är jag eld och lågor över idén att sätta in glaskassetter. Så här ser fönstren ut idag.