Funderar på att renovera mitt badrum som är orört sen huset byggdes 1988.
Det är våtrumsmatta och spånskivor på vägg och golv.
Måste jag byta ut alla skivor i väggarna eller måste jag bara stoppa våtrumsgips i Zon 1?
Och hur är reglerna för golv?
Det blir våtrumsmatta igen.