Funderar på att renovera mitt badrum som är orört sen huset byggdes 1988.

Det är våtrumsmatta och spånskivor på vägg och golv.

Måste jag byta ut alla skivor i väggarna eller måste jag bara stoppa våtrumsgips i Zon 1?

Och hur är reglerna för golv?

Det blir våtrumsmatta igen.
 
Läs GVK s regelverk
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.