Chr3
Är Renoa bra? Vad har ni för positivt/negativt att säga om dem?

Om ni anlitat dem; vad har de utfört för arbete? Vilken sorts hus? Hur blev resultatet?
 
Chr3 Chr3 skrev:
Är Renoa bra? Vad har ni för positivt/negativt att säga om dem?

Om ni anlitat dem; vad har de utfört för arbete? Vilken sorts hus? Hur blev resultatet?
Jag fick ett flott erbjudande, (ihopkrafsat vid köksbordet), om 170k för att relina vårt 1 1/2 plan och 170 kvm stora hus byggt 1970. Hade inte tänkt mig den prislappen. Efter att filmaren frågat; "är inte din fru hemma", "när kommer hon hem då" och "är hon verkligen inte hemma" så tyckte jag det kunde räcka. Tyvärr har han lämnat ett läckage från en inspektionslucka han öppnade. Det luktar mögel🥺 Jag skall se om jag får det att åtgärda detta. Ångrar jag gick med på detta. Dum är man ibland.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.