När jag gjorde likande med kitchen aid, gjorde jag bara rent mekaniskt, torka borsta osv. Fett lossnar lätt och att en fet hinna utan partiklar är kvar gör nog inte så mycket när man ändå ska på med nytt fett.
Använder man medel ska det slängas rätt osv så kändes som mer jobb än det sparade.
Använder man medel ska det slängas rätt osv så kändes som mer jobb än det sparade.
Jag tänkte börja med att skrapa rent, får se om det räcker.G g.kraft skrev:
/Höghus
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 7 450 inlägg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 7 450 inlägg
Bromsrengöring är elakt mot dig 😉
Jag vet inte exakt vad dom produkterna innehåller men det blir säkert rent av båda, jag har börjat använda luktfri petroleum tänkt för rengöring för liknande jobb men jag tror att det är nästan samma sak?
Jag vet inte exakt vad dom produkterna innehåller men det blir säkert rent av båda, jag har börjat använda luktfri petroleum tänkt för rengöring för liknande jobb men jag tror att det är nästan samma sak?
Bra ide, har faktiskt en stående någonstans. Tveksamt om de största delarna ryms dock.SC Aero skrev:
Provat med diesel, men det löser knappt det livsmedelsgodkända fettet i växeln som skapar den planetariska rörelsen. Det är mycket hårt, sitter som tusan och måste skrapas bort manuellt.
Dieseln kanske funkar bättre inne i växellådan där det är vanligt fett.
/Höghus
Klicka här för att svara