Ok, vem använder Google Translate menar du?E El-Löken66 skrev:
Har du hittat något MrMuscle för gasugn?
Tror du det skiljer om det är kol eller gaseldad grill när gallret ska göras rent?
Tillverkare använder Google hela tiden för att få till sin produkt at kunna säljas i olika länder.FredrikR skrev:
Det vet jag inte, troligen inte mer än att kolen är lite svartare.
Men gasspis, traditionell, sprider värmen utåt och sätter eld på stekflott som bränns fast stenhårt.
En gjutjärnsplatta sprider värmen i huvudsak uppåt. Kokar mjölken över blir det lite jobbigt här.
En induktionsplatta sprider väldigt lite värme då denna hamnar i kastrullen. Enkelt rengöra.
Det hela är väldigt enkelt. Googla EAN-numret på bilden.
8711800118476
http://www.procurator.net/sv-se/hyg...uscle-ugn-grill-p10052510#product-description
Det är ugnsrengöring. Har inget med gas eller el att göra. Går även som nämnts utmärkt att använda på grillen också.
8711800118476
http://www.procurator.net/sv-se/hyg...uscle-ugn-grill-p10052510#product-description
Det är ugnsrengöring. Har inget med gas eller el att göra. Går även som nämnts utmärkt att använda på grillen också.
Men det förstår du väl att den texten är för att ökaförsäljningen då knappt ingen har gasugn i Sverige längre!j.f.s skrev:
Men bilderna talar sitt tydliga språk.
Och det är allt vi behöver veta tillsammans med att det enligt ts bevisligen inte heller fungerar.
Du är för rolig, fortfarande handlar tråden om ugn. Jag har och har haft alla varianter. Självklart är det ingen skillnad på en gas eller el ugn. 300c är 300c...E El-Löken66 skrev:Tillverkare använder Google hela tiden för att få till sin produkt at kunna säljas i olika länder.
Det vet jag inte, troligen inte mer än att kolen är lite svartare.
Men gasspis, traditionell, sprider värmen utåt och sätter eld på stekflott som bränns fast stenhårt.
En gjutjärnsplatta sprider värmen i huvudsak uppåt. Kokar mjölken över blir det lite jobbigt här.
En induktionsplatta sprider väldigt lite värme då denna hamnar i kastrullen. Enkelt rengöra.
Pyrolys FTW.j.f.s skrev:
Ställ in så du kan se bilder i forumet så förstår du vad vi pratar om.G guggen skrev:
Det är alltså två skilda produkter.