1 675 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Ren göring av tank
Har chansen att få en 3kubiks tank som jag tänkte ha eldningsolja i. Det har varit avfettning i den förut.
Min fråga är: Kan jag använda den till eldnings olja direkt eller blir det problem, går det att på något vis rengöra tanken billigt (hur i sådant fall?) eller måste det lämnas iväg.
Någon som vet?
Min fråga är: Kan jag använda den till eldnings olja direkt eller blir det problem, går det att på något vis rengöra tanken billigt (hur i sådant fall?) eller måste det lämnas iväg.
Någon som vet?
Haha jösses vilken särskrivning. Högsta poäng! 
Tanken är tom. Tack Tag_H
Klicka här för att svara