Har chansen att få en 3kubiks tank som jag tänkte ha eldningsolja i. Det har varit avfettning i den förut.
Min fråga är: Kan jag använda den till eldnings olja direkt eller blir det problem, går det att på något vis rengöra tanken billigt (hur i sådant fall?) eller måste det lämnas iväg.

Någon som vet?
 
Kolla med Renarna, om de har nåt specielt i görningen.

Villapannor brukar inte vara så känsliga, om det inte är 100tals liter avfettning kvar i tanken vill säga, är den tom så kör på.
 
Haha jösses vilken särskrivning. Högsta poäng! :D
 
Tanken är tom. Tack Tag_H
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.