M Mikkisgus #1 Medlem · 2 inlägg 4 mar 2021 17:24 Mikkisgus Medlem 2 inlägg 4 mar 2021 17:24 #1 Någon som har koll på vad en Relining av befintliga rör kostar. Får står att det blir olika från hus till hus men är ute efter en indikation på vad man bör räkna med ungefär. #relining
Någon som har koll på vad en Relining av befintliga rör kostar. Får står att det blir olika från hus till hus men är ute efter en indikation på vad man bör räkna med ungefär.
Roger Simonsson #2 Medlem · 16 inlägg 4 mar 2021 18:17 Roger Simonsson Medlem 16 inlägg 4 mar 2021 18:17 #2 Pris kan jag inte, men tänk på att det finns två olika metoder, den dyrare med strumpa och en billigare där insidan plastas
Pris kan jag inte, men tänk på att det finns två olika metoder, den dyrare med strumpa och en billigare där insidan plastas
M Mikkisgus #3 Medlem · 2 inlägg 4 mar 2021 18:21 Mikkisgus Medlem 2 inlägg 4 mar 2021 18:21 #3 Roger Simonsson skrev: Pris kan jag inte, men tänk på att det finns två olika metoder, den dyrare med strumpa och en billigare där insidan plastas Tack. Jo fått till mig att det är strumpmetoden som gäller
Roger Simonsson skrev: Pris kan jag inte, men tänk på att det finns två olika metoder, den dyrare med strumpa och en billigare där insidan plastas Tack. Jo fått till mig att det är strumpmetoden som gäller