Hej.Bytte garageportöppnaren till en Boxer 1000 men ljuset som tänds vid manövrering är sämre än i ett stearinljus.Tänkte koppla en mellanrelä på utgången till den inbyggda fjuttiga belysningen för att kunna tända en ordentlig lampa.Mätte på kretskortet vid öppning/stängning och fick ca 33vdc men när porten nådde sitt ändläge sjönk spänningen till ca 28vdc,varför?Vilken spolspännig ska i detta fall reläet ska ha?
Mvh