Vad är det för idiotisk "Folkpool"-reklam som döljer en del av sidan? Jag kan inte ens se hela det här inlägget, så jag skriver delvis i blindo... :@
/Hasse
Edit;
Nu är reklamen borta. Är det för att jag klickade på den en gång?
Det är väldigt irriterande med reklam som döljer det man vill se.
/Hasse
Edit;
Nu är reklamen borta. Är det för att jag klickade på den en gång?
Det är väldigt irriterande med reklam som döljer det man vill se.
Redigerat:
En vanlig Windows-PC med Firefox. Nu ser jag reklamen i högerspalten, men jag hade den uppe till vänster och den sträckte sig nedåt och dolde en del av sidan.
Efter att jag klickat på den en gång så verkar det OK. Kanske ett sätt att mjölka pengar av annonsörerna... Tvinga användarna att klicka en gång på reklamen.
Efter att jag klickat på den en gång så verkar det OK. Kanske ett sätt att mjölka pengar av annonsörerna... Tvinga användarna att klicka en gång på reklamen.
Det är något formatteringsstrul..
Idag såg det ur så här i Chrome (texten klippt), Safari (total soppa) och Firefox (OK).
http://www.byggahus.se/forum/verkty...pa-horselskydd-kapor-pluggar.html#post1451819
Idag såg det ur så här i Chrome (texten klippt), Safari (total soppa) och Firefox (OK).
http://www.byggahus.se/forum/verkty...pa-horselskydd-kapor-pluggar.html#post1451819
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Problemet med Folkpool-annonsens felaktiga placering var kortvarigt och syntes bara i någon minut. Ber om ursäkt för strulet.b_hasse skrev:
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Tack för felrapporten. Jag vet inte varför det blivit så här. Det är möjligt att funktionen som kortar ner länkar var avslagen temporärt då Daniel postade sitt inlägg. Säg gärna till om ni ser samma felformatering i någon annan tråd. Nu har jag kortat ner länkens längd så att den inte "trycker ut" inlägget.mycke_nu skrev:
Klicka här för att svara


