Sätter en golvvärmefördelare från Uponor med måtten H: 850, B: 850. Luckan är mot ett sovrum, men baksidan av skåpet är dikt en våtrumsvägg. Jag tycker inte det känns riktigt bra att den väggen kommer sakna reglar där skåpet sitter? Eller är det OK?
Det är en 120mm tjock vägg och skåpet är 108mm. Våtrumsväggen har 15mm K-plywood, sedan gips med förskjutna skarvar, 90cm breda skivor.
Edit: Inser att ämnet passar bättre i badrums-delen av forumet kanske...