L Lillanz #1 Medlem · 3 inlägg idag 12:18 Lillanz Medlem 3 inlägg idag 12:18 #1 Kan man sätta vinkeljärn när man reglar en vägg eller måste man skråa dom? #regla
Frerider #2 Allvetare · 1 478 inlägg idag 13:17 Frerider Allvetare 1 478 inlägg idag 13:17 #2 Varför i hela världen ska du ha vinkeljärn i en vanlig reglad vägg?
L Lillanz #3 Medlem · 3 inlägg idag 13:27 Lillanz Medlem 3 inlägg idag 13:27 #3 Frerider skrev: Varför i hela världen ska du ha vinkeljärn i en vanlig reglad vägg? Tänkte att det går fort att skruva dit dom 😅
Frerider skrev: Varför i hela världen ska du ha vinkeljärn i en vanlig reglad vägg? Tänkte att det går fort att skruva dit dom 😅
Skogochmark #4 Medlem · 424 inlägg idag 13:32 Skogochmark Medlem 424 inlägg idag 13:32 #4 L Lillanz skrev: Kan man sätta vinkeljärn när man reglar en vägg eller måste man skråa dom? Dyrt och onödigt och tar längre tid
L Lillanz skrev: Kan man sätta vinkeljärn när man reglar en vägg eller måste man skråa dom? Dyrt och onödigt och tar längre tid
Frerider #5 Allvetare · 1 478 inlägg idag 13:32 Frerider Allvetare 1 478 inlägg idag 13:32 #5 L Lillanz skrev: Tänkte att det går fort att skruva dit dom 😅 Oj nej det gör det inte blir dyrt med, skråspika om du inte är van så skruva. Redigerat: idag 13:49
L Lillanz skrev: Tänkte att det går fort att skruva dit dom 😅 Oj nej det gör det inte blir dyrt med, skråspika om du inte är van så skruva.
P Pappa1986 #6 Renoverare · 3 951 inlägg idag 13:48 Pappa1986 Renoverare 3 951 inlägg idag 13:48 #6 L Lillanz skrev: Kan man sätta vinkeljärn när man reglar en vägg eller måste man skråa dom? Om det går. Spika/skruva den liggande regeln och restaurang sedan väggen och fäst den där du önskar. Så brukar jag göra
L Lillanz skrev: Kan man sätta vinkeljärn när man reglar en vägg eller måste man skråa dom? Om det går. Spika/skruva den liggande regeln och restaurang sedan väggen och fäst den där du önskar. Så brukar jag göra
L Lillanz #7 Medlem · 3 inlägg idag 14:18 Lillanz Medlem 3 inlägg idag 14:18 #7 P Pappa1986 skrev: Om det går. Spika/skruva den liggande regeln och restaurang sedan väggen och fäst den där du önskar. Så brukar jag göra Okej tack 👍🏽
P Pappa1986 skrev: Om det går. Spika/skruva den liggande regeln och restaurang sedan väggen och fäst den där du önskar. Så brukar jag göra Okej tack 👍🏽