Verktygstokig
· Västerbotten
· 692 inlägg
Jag har tänkt regga ett gammalt 4p släp som obromsat.
Har fixat alla lysen och tagit bort bromsarna.
Jag tyckte att jag lyckats googla mig till att jag bara kunde pressa tillbaka påskjutsbronsen och borra bultar rakt igenom men det gick inte besiktningen med på
Dom föreslog att jag byter ut mot ett rör
Men till frågan, jag glömde att höra med dom vad kraven är för tjocklek och hur långt röret ska sticka ut.
För närvarande ser det ut såhär
Har fixat alla lysen och tagit bort bromsarna.
Jag tyckte att jag lyckats googla mig till att jag bara kunde pressa tillbaka påskjutsbronsen och borra bultar rakt igenom men det gick inte besiktningen med på
Dom föreslog att jag byter ut mot ett rör
Men till frågan, jag glömde att höra med dom vad kraven är för tjocklek och hur långt röret ska sticka ut.
För närvarande ser det ut såhär
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
https://slapet.se/shop/37-kulkoppli...ekulkoppling-ak-75-v-for-obromsat-slapvagnar/
Kunde inte dylik koppling bästa alternativet.
Finns i lite olika modeller detta va nu den som kom först fram när hag frågade G...
Kunde inte dylik koppling bästa alternativet.
Finns i lite olika modeller detta va nu den som kom först fram när hag frågade G...
Verktygstokig
· Västerbotten
· 692 inlägg
Jo visst det där e väl snabbaste fixen men är inte sugen att lägga några pengar på ett gamm släp
Klicka här för att svara