Jag har tänkt regga ett gammalt 4p släp som obromsat.

Har fixat alla lysen och tagit bort bromsarna.

Jag tyckte att jag lyckats googla mig till att jag bara kunde pressa tillbaka påskjutsbronsen och borra bultar rakt igenom men det gick inte besiktningen med på

Dom föreslog att jag byter ut mot ett rör

Men till frågan, jag glömde att höra med dom vad kraven är för tjocklek och hur långt röret ska sticka ut.

För närvarande ser det ut såhär Närbild på ett släpvagnsdrag med borttagna bromsar, där ett rör ska ersätta påskjutsbromsen. Rörets baksida syns med två muttrar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Jo visst det där e väl snabbaste fixen men är inte sugen att lägga några pengar på ett gamm släp
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.