Jag renoverar ett badrum och behöver några extra reglar och då visar det sig att reglarnas mått är 44x68 istället för 45x70 som finns överallt. Huset är byggt 1974 (av SIAB) och det finns säkert 100 likadana hus i området.
Vad är det för mått?
Jag får väl köpa 45x70 och ha dom på andra hållet som kortlingar?
Eller?
Känner nån igen sig?
P.S