8 085 läst ·
4 svar
8k läst
4 svar
Referenser SweDala Tak och RUSTAB
Bra att du kollar efter referenser innan du beställer från dessa. Jag kan tyvärr inte lämna referens på utfört arbete från någon av dessa men vill råda dig att ta in offerter från lokala snickare. När vi skulle byta tak för tre år sedan fick vi offert på 320 000 före ROT, 220 000 efter ROT från RUSTABO, valet föll på lokal snickare. Vi betalade 90 000 inkl material och fullt ROT-avdrag (då 50%).
Detta jobb är inte så komplicerat som RUSTABO vill få kunden att tro. De har dessutom hiskeliga priser på material.
Detta jobb är inte så komplicerat som RUSTABO vill få kunden att tro. De har dessutom hiskeliga priser på material.
Anlita Rustabo de är nog mer seriösare än Swedala Tak, har bara dålig erfarenhet av dem dessutom dömde en besiktningsman ut deras arbete som oprofisionellt och inte seriöst på de lilla arbete de han utföra...
Så anlita annan...
Så anlita annan...
Jag har faktiskt haft Rustabo här och bytt tak december -16. Arbetsmässigt är jag skitnöjd med det de har gjort. Tog in offerter från fyra olika varav två lokala och då skiljde det inte jättemycket mellan de olika aktörerna, Rustabo var näst dyrast och skiljde 10 tusen från den seriösaste lokala snickaren. De hade dock lång väntetid så vi tog Rustabo. Det jag har att anmärka på var att då våran säljare abrupt slutade och hade sagt en sak till oss och inte skrivit ner det så vart det en del strul som dock takläggarna löste galant.
Av SweDala har jag dock inte hört någonting bra så de frågade jag inte ens.
Av SweDala har jag dock inte hört någonting bra så de frågade jag inte ens.
De låter bra de också bara hört bra om Rustabo... Vi fick dock anlita ett företag längre bort då Swedala Tak åkte och skrämde iväg alla ganska märklig historia...
Såg nu att de skulle ge sig in på att byta fönster hos folk och kalla sig Swe Dala Fönster.... kanske dags att varna folk för detta också... mycket märkligt företag...
Ha de gott
Såg nu att de skulle ge sig in på att byta fönster hos folk och kalla sig Swe Dala Fönster.... kanske dags att varna folk för detta också... mycket märkligt företag...
Ha de gott
Klicka här för att svara