3 296 läst ·
4 svar
3k läst
4 svar
Reco garageport?
Hej, har lite funderingar på ny garageport.
Har genom kontakter fått pris på en port från RECO. Inte jättebilligt, men troligen bra pris om kvaliteten är i paritet med Hörmann osv.
Är det någon som har erfarenhet av deras portar?
Det enda jag hittar på nätet handlar om deras industriportar, vilka verkar vara av god kvalitet, men jag kikar ju på villaportar.
Har genom kontakter fått pris på en port från RECO. Inte jättebilligt, men troligen bra pris om kvaliteten är i paritet med Hörmann osv.
Är det någon som har erfarenhet av deras portar?
Det enda jag hittar på nätet handlar om deras industriportar, vilka verkar vara av god kvalitet, men jag kikar ju på villaportar.
Medlem
· Västra götaland
· 335 inlägg
Vi har en Reco port.Är som sagt industrikvalité på dom mkt bra justeringsmöjlighet för att verkligen få tätt.Vi år mkt nöjda med vår port hittills,satte upp den i oktober och har funkat fint sen dess. Vi bor ett par mil från där de tillverkar dom där de har alla delar i lager så det kändes tryggt när vi köpte den
Det man ska tänka på är att fjäderpaketet sitter ovanför porten så det gäller att man får plats med den..speciellt då överliggande väggregel kan vara i vägen i vissa fall.
Det man ska tänka på är att fjäderpaketet sitter ovanför porten så det gäller att man får plats med den..speciellt då överliggande väggregel kan vara i vägen i vissa fall.
Klicka här för att svara