Inte en kotte som äger en sådan?
Då kan den inte vara bra????
 
Lugn, folk måste hinna läsa och fundera, en dags väntan är kort...Själv kollade jag upp vad Nespresso är för något, blev lite fundersam över ifall det är en pryl som kommer att finnas länge eller ifall den försvinner fort. Den kräver ju kapslar och om det inte blir en hit så lär tillverkningen av kapslarna försvinna. Hur länge har maskinen funnits på marknaden?

/ama
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.