Lugn, folk måste hinna läsa och fundera, en dags väntan är kort...Själv kollade jag upp vad Nespresso är för något, blev lite fundersam över ifall det är en pryl som kommer att finnas länge eller ifall den försvinner fort. Den kräver ju kapslar och om det inte blir en hit så lär tillverkningen av kapslarna försvinna. Hur länge har maskinen funnits på marknaden?
/ama