Vi kommer att ha 40cm blåsull på vinden. Enligt byggmästaren bör man inte gå under 20-25cm. Vi hade samma problem i vår absid och sänkte taket litet i den för att få tillräcklig tjocklek där taket lutade.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.