Det senaste jag hörde om dem var att de hade 53 veckors leveranstid...
 
när vi byggde skulle vi bara såga ner dom.. och låta stubbarna stå kvar.. det fixade gubbarna..
 
Kommunen klagade lite på att de körde med samma snözon oavsett var i landet de byggde samt att det förutsätts att man har en luftavfuktare i grunden för att inte få mögel....

/Andreas

 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.