Hej!
Har dragit fram råsponten i taket i köket och börjat vit vaxa, då jag först var inne på att ha träet synligt. Jag börjar dock fundera på om inte målat är snyggare.. hade önskat mer vitt... Alternativt kan jag ju köpa en bur vit lasyr innan jag målar helt vitt..
Tycker det ser lite dåligt ut pga det finns några skarvade bitar.. om jag målar helt vitt så kan jag ta fog i skarvarna...
Någon med råsponttak som har lust att lägga upp bilder