Hej alla besökare på Byggahus!
Vi har till och från problem med att det går otroligt långsamt. Tyvärr är det inte så lätt att åtgärda som vi skulle vilja - varje gång vi fixar ett problem så får något annat för sig att börja strula.
Ifall det ett tu tre börjar gå segt får ni gärna hjälpa oss genom att berätta det i den här tråden!
Ifall det går långsamt, gör så här:
1. Gå in på den här länken:
http://www.byggahus.se/forum/misc.php?do=servernamn
2. Kopiera det som står i informationsrutan
3. Klistra in det i ett inlägg i den här tråden
Tack för hjälpen!