Hej, skall ränndalsplåten (ej försänkt) ligga på ströläkten eller bärläkten ? Hittar inga bra beskrivningar...
 
beror lite på vilken tak du ska ha..
men vanligast uppe på läkten..bärläkten då väl...
 
Milkshaken
Ser du inte på brytningen hur mycket det bygger? Jag menar om du håller upp plåten som den ska ligga, och sen mäter avståndet.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.