K
Lägger en 100mm radonslang i singelbädden under min platta. Kan man lägga den först och singla sen, håller slangen att köra en padda (450KG padda) på när den ligger i singel eller skall man padda singlet först och gräva ner slangen sen? Nån som vet?
 
Vi gjorde lite om vart annat, visst tusan kröp den upp men bara om den låg nära ytan annars låg den stilla. Vi körde dock bara en 150 padda vad jag minns, Mvh ingvar
 
K
Nu är det klart. Vi paddade först, och grävde ner den sen, testade att köra över en del av slangen med paddan, med som ni sade så kryper den upp igen, så jag struntar i att padda över slangen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.