Hej. Jag bygger ett Attefallshus på plint. Under det ska det finnas radonrör. Jag lägger dräneringsrör (110 mm) i slinga. Hur djupt ner bör övre kanten av röret vara under marknivån? Lägger man typ fiberduk runt röret? Utloppen utan för huset ska väl vara högst i nivå? Något jag glömt?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.