Hej
Har precis tillbringat morgonen i en väldigt trång krypgrund för att dra upp två rör till en ny radiator .
När allt var klart och inkopplat märkte jag att jag kopplat in framledningen till radiatorns UT
Returledningen till radiatorns IN:
Spelar det någon roll eller fungerar radiatorn som den ska ändå ?
Mvh Oskar
Har precis tillbringat morgonen i en väldigt trång krypgrund för att dra upp två rör till en ny radiator .
När allt var klart och inkopplat märkte jag att jag kopplat in framledningen till radiatorns UT
Returledningen till radiatorns IN:
Spelar det någon roll eller fungerar radiatorn som den ska ändå ?
Mvh Oskar
Det spelar tyvärr roll.... Finns omkastare att installera om du inte orkar dra om allt.O obefintlig skrev:Hej
Har precis tillbringat morgonen i en väldigt trång krypgrund för att dra upp två rör till en ny radiator .
När allt var klart och inkopplat märkte jag att jag kopplat in framledningen till radiatorns UT
Returledningen till radiatorns IN:
Spelar det någon roll eller fungerar radiatorn som den ska ändå ?
Mvh Oskar
Edit korskoppling heter det...
Det varma vattnet som kommer in letar sig upp och ut utan att hinna lämna av särskilt mycket värme.
Klicka här för att svara
