J JoGu1 #1 Medlem · 2 inlägg 7 jun 19:42 JoGu1 Medlem 2 inlägg 7 jun 19:42 #1 Hej, Vi plockade förra året upp dessa fönsterbrädor ur en rabbat. Detta är husets original fönsterbrädor så hade varit kul att kunna använda dem igen. Går det att få någon finish på dessa igen och hur gör man? Mvh JoGu Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #fönsterbräda
Hej, Vi plockade förra året upp dessa fönsterbrädor ur en rabbat. Detta är husets original fönsterbrädor så hade varit kul att kunna använda dem igen. Går det att få någon finish på dessa igen och hur gör man? Mvh JoGu
AXS #2 Medlem · Sthlm · 2 894 inlägg 7 jun 20:45 AXS Medlem Sthlm 2 894 inlägg 7 jun 20:45 #2 Våtslipa och någon typ av impregnering. Blir toppen!