R raggis_73 #16 Medlem · Stockholms län · 66 inlägg 4 jun 2017 21:55 raggis_73 Medlem Stockholms län 66 inlägg 4 jun 2017 21:55 #16 Passar på att säga att det är ett radhus (i mitten) i 3 halvplan. Uterummet om ca 20kvm är inte uppvärmt.
Passar på att säga att det är ett radhus (i mitten) i 3 halvplan. Uterummet om ca 20kvm är inte uppvärmt.
useless #17 Lök. · Gävleborg · 43 739 inlägg 5 jun 2017 08:54 useless Lök. Gävleborg 43 739 inlägg 5 jun 2017 08:54 #17 Jag antar att du har den elpannan som hör ihop med VP'n med styrdatorn Rego800?