Passar på att säga att det är ett radhus (i mitten) i 3 halvplan. Uterummet om ca 20kvm är inte uppvärmt.
 
Jag antar att du har den elpannan som hör ihop med VP'n med styrdatorn Rego800?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.