Hej där alla motor intresserade Jag e på väg köpa en Stiga Villa åkgräs Klippare ( Års model okänd ) .Dom säger det enda problemet med med den är att det ryker lite vid start . Vad kan det va ?? E det något större fel ??. E det något att Köpa ??. E det Dyrt att reparera ??
Mvh Kröll Hbg
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.