Det beror på om jag har behov av att vara mobil och flytta sågen mycket.
Då hade jag valt en mindre batterisåg.
Om jag däremot skulle installera en kap i mitt snickeri, som ska stå där länge, då hade jag lätt valt en större som drivs med sladd.
Då hade jag valt en mindre batterisåg.
Om jag däremot skulle installera en kap i mitt snickeri, som ska stå där länge, då hade jag lätt valt en större som drivs med sladd.
Om Du bestämt Dig för den större GCM305-254D fanns det fortfarande 7 st för 5495:- på Bauhaus Bäckebol Göteborg reapall i söndags. Jag köpte min min några dagar tidigare. En rejäl men tung såg på 20kgF Fixarjon skrev:
https://amzn.eu/d/bT2xqnJ plus https://amzn.eu/d/2BA6mViF Fixarjon skrev:
Och sedan ett batteri på deal
Köpt sågen, ser otroligt fin ut och väldigt stor skillnad mot min tidigare såg. En fråga, tycker att när man släpper så avger sågen ett litet pys, upplever du samma sak? Inte haft en såg innan med denna power så kanske är fullt normaltP poba53 skrev:
Jag är i Finland just nu så kan prova när jag är hemma igen. Det enda jag tänkte på när jag körde igång den var mjukstarten jämfört med mina äldre sågar utan.F Fixarjon skrev:
Tillbaks från Finland och spelade in start och stoppljudet på min Bosch GCM305-254D. Det som hörs på min är normalt för en såg med aktiv mjukstart och bromsfunktion. Inbromsningen påminner om en gammal Saab turbo med wastegate. Tänkte köpa ett par fästbyglar extra för denna såg till mina GTA sågbord men priset avskräckte så det blev ett nytt bord så jag kan migrera en äldre GCM8S komplett med bord till en dotter med kommande altanbygge i sommar. Jag fick också chansen att prova mina 8-set av torx och hex T-nycklar från Lidl i Helsingfors. Seten är värda 6 Euro per ask. Jag var i ett annat ärende på Bauhaus Bäckebol Göteborg idag och såg att det fortfarande fanns 6 sågar kvar på reapallen för 5495:-. En fyndpris.P poba53 skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Produkter som diskuteras: "avskräckte"
Avskräckare Mus&Råtta MR50 Battery
Batteridriven musavskräckare
549 kr inkl moms
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden