3 499 läst ·
6 svar
3k läst
6 svar
Räcker smältlim som skydd i dosor?
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 181 inlägg
Vid ett ställe blir jag tvungen att skruva fast eldosorna i botten istället för med de vanliga spikhålen. Min elektriker sade sig inte känna till något regel om just smältlim på skruvskallar i dosor, men att det lät bra. Han gammal i yrket och intresset för speciallösningar kanske inte är på topp.
Räcker det alltså med att lägga en tjock "bobba" med smältlim på de skruvskallar som hamnar inuti dosan?
Räcker det alltså med att lägga en tjock "bobba" med smältlim på de skruvskallar som hamnar inuti dosan?
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 181 inlägg
Tack för återkopplingen. Skall testa PL400 också.
Klicka här för att svara