Jag har en kattvind som jag tänkte isolera snedtaket på så jag åkte iväg och köpte läkt idag till luftspalten men märke lite för sent att läkten bara var 22mm, jag hade egentligen tänkt mig 25mm men det kanske räcker 22mm luftspalt? (av nån anledning har jag fått för mig att det ska vara minst 25mm, men vet inte var jag fått det ifrån)
 
H
Det räcker , men se till att det finns öppning högst upp, ska det bli rum så måste det ventilera ut i varje fack mellan takstolarna och inte tätt nertill
 
  • Gilla
Dotlha
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.