Har fått QE4 installerat. Har ej kvartspriser avtal. Försöker nu hitta inställningar för ackumulering av värme för att minska effekttopparna. Med andra ord, kan jag tvinga enheten att värma vatten till 90° under natten där jag inte använder andra enheter typ disk eller tvättmaskin?