Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 628 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 716 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 995 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 216 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 229 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 773 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"
Hyfsat bra för en glad amatör, som inte äger en fräsmaskin, men som dock har en pelarborr .

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 291 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"

Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 62 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"
Trots allt är jag en jäkel på att snickra

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 405 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"
Inom områdena smidesstäd och getfötter finns det förbättringspotential. :cool:

• Haha
Violina
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 317 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"
Jippi igen!
Sturestep

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 861 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än flera andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"

Det började inte bra med två fel direkt.
Men sedan kom verktyg jag kände till som ”brotsch”, ”puckela

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 580 andra personer som har gjort quizet "Vilket verktyg?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.